Contractul cu turistul/Conditii de rezervare
-Dacă anularea intervine după 14 zile, avansul nu este rambursabil;- În cazul anulării rezervarii cu mai mult de 14 zile înainte de dată sosirii, avansul se rambursează.
– Dacă anularea intervine după 14 zile, avansul nu este rambursabil;
– Schimbarea de nume este permisă gratuit cu până la 1 zi înainte de check-in.
– Schimbarea tipului de cameră se poate realiza la cerere, dar nu cu mai puțin de 14 zile înainte de check-in; clientul va suportă eventualele diferențe de tarif survenite că urmare a upgrade-ului spațiului de cazare. În caz de downgrade se vor acordă servicii restaurant în baza sumei în plus deja achitată;
– Schimbarea perioadei de sejur este permisă doar cu mai mult de 14 zile înainte de check-în-ul stabilit inițial, la cerere, în limita disponibilității comunicată de departamentul de rezervări al complexului.
– In cazuri de FORTA MAJORA (incluzand, dar nelimitandu-se la epidemii, incendiu, inundatie, cutremur, razboi) imposibilitatea efectuarii sejurului nu atrage dupa sine returnarea avansului platit. Acesta se transfoma in voucher pe care clientul il poate folosi in termen de 12 luni din momentul anularii. Voucherul este valabil doar pentru locatia rezervata initial, in limita disponibilitatii. Se acepta sejururi de minim 2 zile, exceptie in perioadele 21-24.06.2025 si 15-18.08.2025 cand sejurul este minim este de 3 nopti;
– Taxa de promovare a turismului este de de 1% din valoarea fiecarei nopti de cazare (fara TVA si fara masa) adoptata de Consiliul Local Navodari prin HCL nr 2 / 10.02.2022 .Taxa de promovare a turismului se va achita la check-in si va fi facturata separat !
– In cazul neprezentarii clientilor (No-Show) la data solicitata prin comanda de rezervare, Prestatorul are dreptul de a factura Beneficiarului cu titlu de penalizare 100% din valoarea totala a sejurului confirmata. In acest caz, rezervarea se anuleaza pentru intreaga perioada solicitata.
– Nu pot constitui motive pentru anulare urmatoale cazuri: pozele de prezentare (interior si exterior) de pe site, factorii de mediu: ploaia, furtuna, fulgerul sau alte conditii meteo nefavorabile, starea drumului de acces catre proprietate, insectele, pasarile sau animalele de diferite tipuri, lipsa soarelui pe perioade nedeterminate, prezenta algelor in mare si pe tarm; Comportamentul nedorit al unora dintre clientii prezenti in unitatea de cazare la un moment dat; Zgomote in camera rezervata sau in spatiile comune ale unitatii de cazare; Intreruperea/scurtarea sejurului din motive strict personale;
– In cazul neefectuarii platilor pana la scadente, rezervarea se considera anulata.
– Servicii Cazare + Servicii de Masa se pot achizitiona la cerere la rezervarea camerei.
4.2. CONDITII DE REZERVARE, PLATA SI ANULARE PENTRU TARIF OFERTA SPECIALA EARLI BOOKING IARNA
Oferta Speciala EARLY BOOKING IARNA pentru sezonul estival 2025 este valabil pentru rezervări realizate si achitate integral în perioada 05.01 – 31.01.2025, în limita disponibilității ;
– Discount 25% aplicat la tariful de cazare standard;
– Perioada rezervare: 05.12.2024-31.01.2025
– Perioada sejur: 01.05 – 30.09.2025
– Garantarea rezervarii, se va face in urma achitarii unui avans de 20% din valoarea sejurului, in termen de 3 zile lucratoare de la emiterea facturii proforme; In caz contrar, rezervarea se va anula;
– Diferenta de 80% se va achita pana la 31.01.2025;
– sejururile sunt de minim 3 nopti, exceptand perioadele 21-24.06.2025 si 15-18.08.2025 in care sejurul este de minim minim 4 nopti;
– La rezervare puteti opta pentru Cazare cu Servicii de masa incluse: Cazare cu Mic Dejun, Cazare cu Demipensiune, Cazare cu Pensiune Completa.
– Discountul se acorda din tarifele de cazare si serviciile suplimentare de cazare, nu se acorda discount la tarifele pentru serviciile de masa;
– Anularea rezervarii poate fi efectuata pana la 31.01.2025 ( final Early Booking), iar avansul este rambursabil.
– Anularea dupa 31.01.2025 ( final Early Booking), conduce la – penalizare de 100% din suma achitata pentru sejur, avans sau integral.
– Intervalul sejurului sau tipul de camera se poate modifica gratuit cu maxim 60 de zile inainte de check-in, suportandu-se de catre client eventualele diferente de tarif survenite ca urmare a modificarii datelor. Cu mai putin de 60 de zile inainte de check-in modificarea datelor de sejur se poate face doar in conditiile recalcularii noului sejur la tariful standard.
– Schimbarea de nume este permisă gratuit cu până la 1 zi înainte de check-in;
cu până la 1 zi înainte de check-in;
– Oferta este valabila pana la data 31.01.2025 Early Booking si nu se cumuleaza cu alte reduceri si este valabila in limita disponibilitatii.
– Servicii Cazare + Servicii de Masa se pot achizitiona la cerere la rezervarea camerei.
-In cazul in care, in timpul sejurului, turistul isi micsoreaza perioada de sedere , suma
achitata initial nu se returneaza si nu se compenseaza cu alte servicii.
SERVICII OPTIONALE DE MASA
SERVICIUL DE MASA DE TIP – FISA IN CONT (este o suma de minim 100 lei / persoana / zi, pe care o puteti consuma in restaurantul nostru, A La Carte, ce doriti din lista de meniu)
– În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia.
Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.
11. SPATIU DE PARCARE
– Unitatea de cazare pune la dispoziția oaspeţilor săi locuri de parcare, în limita disponibilității.
– Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsăți obiecte de valoare în interiorul autoturismelor;
– Parcarea autovehiculelor clienților este gratuită, posibilă în limita locurilor disponibile. Unitatea de cazare nu rezervă locuri de parcare și nici nu percepe taxa. Parcarea ce apartine unitatii de cazare reprezintă o proprietate privată iar accesul conducătorilor auto în interiorul ei se face doar în condițiile respectării legislației rutiere. Unitatea de cazare nu își asumă în niciun fel responsabilitatea civilă sau penală pentru orice pagubă sau prejudiciu cauzat autovehiculelor ca urmare a blocării și/sau ridicării, transportării și depozitării lor, pentru bunurile personale lăsate în interiorul acestora sau pentru eventualele daune, furturi, incendii, precum și pentru orice fel de daune cauzate de oaspeții complexului hotelier sau de terțe persoane, autovehiculelor aflate în parcare.
12. SIGURANTA OBIECTELOR PERSONALE
– Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar produce disparitia acestora, in incinta unitatii de cazare sau perimetrul exterior proprietatii
13. ASISTENTA SI RECLAMATII
– Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, în perioada șederii turiștilor în unitatea de cazare, la receptie;
– Reclamațiile ulterioare se vor face în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la dată plecării clienților din unitatea de cazare și vor fi analizate, iar unitatea de cazare va exprima în scris punctul de vedere în termen de 7 zile lucrătoare de la primirea acesteia;
– Nu se vor lua în calcul reclamații ulterioare șederii, ce nu au fost sesizate și în perioada în care turistul a beneficiat de pachetul de servicii.
– Managementul unitatii de cazare se obliga să rezolve orice reclamație primită de la client pe perioada sederii in hotel, în legătură cu serviciile prestate, în maximum 48 de ore de la momentul formulării acesteia.
14. SELECTAREA OASPETILOR
– Clientul trebuie să se conformeze regulilor prevazute in contractual cu turistul. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel și restaurant cât și normele de conviețuire socială și cele morale;
– Oaspetii trebuie să aibă grijă de bunurile din proprietatea hotelului, lăsate în folosința sa, pe perioada cazării;
– Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul unitatii de cazare să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără niciun preaviz și fără a returna costurile cazării achitate;
– Ne rezervăm dreptul de a refuză cazarea, servirea în restaurant și accesul în cadrul unitatii de cazare aoaspeţilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți oaspeţi;
– Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând unitatii de cazare va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora;
– Nu acceptam: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestări fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hărţuirea fizică, sexuală sau orice abuz fizic sau psihic asupra unui angajat, a oaspeţilor hotelului sau a oricărei persoane din ansamblul hotelier. Ne rezervăm dreptul de a evacua din unitatea de cazare și restaurant oaspeții cu atitudine necorespunzătoare;
Țînând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspeții.
Conducerea unitatii de cazare poate înceta furnizarea serviciilor către acei oaspeţi care nu respectă regulile din contractual cu turistul, fără obligația de a restitui contravaloarea serviciilor achitată de oaspete.
15. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Datele cu caracter personal ale turistului vor fi prelucrate in conformitate cu dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste protectia datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora. Turistul va furniza unitatii de cazare datele personale solicitate si este de acord cu prelucrarea acestora in scopul derularii si monitorizarii prezentului contract. De asemenea, turistul declara ca este titular al drepturilor parintesti si este de acord cu prelucrarea datelor personale ale copiilor minori sub 16 ani care il insotesc, dupa caz. Turistul are dreptul de acces si de informare privind datele personale si dreptul de a corecta/modifica orice astfel de date, dreptul de opozitie, precum si dreptul de a solicita mutarea sau stergerea acestora. Daca are intrebari sau cereri cu privire la prelucrarea datelor sale personale, acesta se poate adresa personalului indreptatit al unitatii de cazare.
Prelucrarea datelor personale de catre unitatea de cazare se face doar prin personalul propriu si se va limita accesul la acele persoane care indeplinesc, gestioneaza si monitorizeaza obligatiile prevazute in prezentul contract.
Unitatea de cazare se angajeaza sa adopte masuri de securitate tehnice si organizatorice adecvate pentru a:
impiedica orice persoana neautorizata sa aiba acces la sistemele informatice de prelucrare a datelor cu caracter personal proprii, cum ar fi: citire, copiere, modificare sau eliminare a suporturilor de stocare; divulgarea, modificarea sau stergerea neautorizata a datelor cu caracter personal stocate; utilizarea neautorizata a sistemelor de prelucrare a datelor prin mijloace de transmisie de date.
Unitatea de cazare se asigura ca utilizatorii sau autorizatii pot accesa numai datele cu caracter personal la care se refera dreptul lor de acces;
Inregistreaza cand si cui au fost comunicate datele cu caracter personal ;
Se asigura ca in timpul transmiterii de date cu caracter personal si al transportului mediilor de stocare, datele nu pot fi citite, copiate sau sterse fara autorizare ;
Datele cu caracter personal vor fi stocate pentru o perioada de maximum 5 ani in bazele de date sau pentru perioade mai lungi doar in situatia in care acest lucru este obligatoriu potrivit unor dispozitii legale.
Prezentul contract se considera a fi acceptat in momentul achitarii avansului necesar garantarii rezervarii sau a platii integrale a sejurului.
Turistul are dreptul sa rezilieze prezentul contract in orice moment, total sau partial, respectandu-se conditiile de anulare de mai sus, iar in cazul in care rezilierea unilaterala ii este imputabila este obligat sa despagubeasca unitatea de cazare pentru prejudiciul creat, cu exceptia cazurilor de forta majora. Despagubirea se poate ridica la maximul pretului pachetului de servicii contractat.
CONDITII DE REZERVARE SI PLATA /ANULARE
Politicile de anulare şi de plată în avans variază în funcţie de tipul de cazare. Vă rugăm să verificați ce condiții se pot aplica pentru fiecare opțiune când faceți selecția.
Conditii generale pentru Oferta Speciala EARLY BOOKING IARNA Lemon Cliff Mamaia Nord
Oferta Speciala EARLY BOOKING IARNA pentru sezonul estival 2025 este valabil pentru rezervări realizate si achitate integral în perioada 05.01 – 31.01.2025, în limita disponibilității – discount 25% aplicat la tariful de cazare standard.
Perioada rezervare: 05.12.2024-31.01.2025
Perioada sejur: 01.05 – 30.09.2025
• 25% DISCOUNT pana la 31.01.2025 din tariele de cazare fara mic dejun.
• Garantarea rezervarii, se va face in urma achitarii unui avans de 50% din valoarea sejurului, in termen de 3 zile lucratoare de la emiterea facturii proforme; In caz contrar, rezervarea se va anula;
• Diferenta de 50% se va achita pana la 31.01.2025.
• Tarifele sunt pe noapte pentru sejururi de minim 3 nopti, exceptand perioadele 21-24.06.2025 si 15-18.08.2025 sejur in care sejurul este de minim minim 4 nopti si includ cazare pentru 2 persoane in camera dubla/ apartament fara mic dejun. Tarifele sunt nete ,contin tva 9% si discount-ul este deja aplicat.
• La rezervare puteti opta pentru Pachetele de Cazare cu Servicii de masa incluse: Pachet Cazare cu Mic Dejun, Pachet Cazare cu Demipensiune, Pachet Cazare cu Pensiune Completa.
• Discountul se acorda din tarifele de cazare si serviciile suplimentare de cazare.
Conditii de anulare si penalitati:
• Anularea rezervarii poate fi efectuata pana la 31.01.2025 ( final Early Booking), iar avansul este rambursabil.
• Anularea dupa 31.01.2025 ( final Early Booking), conduce la – penalizare de 100% din suma achitata pentru sejur, avans sau integral.
• Intervalul sejurului sau tipul de camera se poate modifica gratuit cu maxim 60 de zile inainte de check-in, suportandu-se de catre client eventualele diferente de tarif survenite ca urmare a modificarii datelor. Cu mai putin de 60 de zile inainte de check-in modificarea datelor de sejur se poate face doar in conditiile recalcularii noului sejur la tariful standard.
• Schimbarea de nume este permisă gratuit cu până la 1 zi înainte de check-in;
cu până la 1 zi înainte de check-in;
• Oferta este valabila pana la data 31.01.2025 Early Booking, nu se cumuleaza cu alte reduceri si este valabila in limita disponibilitatii.
• Servicii Cazare + Servicii de Masa se pot achizitiona la cerere la rezervarea camerei.
• Metode de plata :
Card (Visa, MasterCard), la POS-ul din recepție, la check-in, sau online, prin intermediul unui link de plata securizat transmis de către departamentul de rezervări la cerere, după confirmarea sejurului;
Treansfer bancar în baza indicațiilor transmise în acest sens de către departamentul de rezervări.
Card de vacanta, prin intermediul POS-ului din receptie, la check-in, sau online, prin intermediul unui link de plata securizat transmis de catre departamentul de rezervari, la cerere, dupa efectuarea rezervarii;
Facilitati
• Acces internet wifi in spatiile publice si in camere;
• Sezlonguri si umbrele pe plaja private cu reducere de 30% (numarul acestora fiind confirmat de departamentul de rezervari in functie de tipul camerei pentru care s-a optat).
• Servicii Cazare + Servicii de Masa se pot achizitiona la cerere la rezervarea camerei.
-Taxa de promovare a turismului este de de 1% din valoarea fiecarei nopti de cazare ( fara TVA si fara masa) adoptata de Consiliul Local Navodari prin HCL nr 2 / 10.02.2022 ;
*Taxa de promovare a turismului se va achita la check-in si va fi facturata separat !
REDUCERI SI FACILITATI COPII
Capacitate maxima in Camerele Duble-Suprafața camerei este de 22 mp.
– In camera dubla se accepta maxim 2 adulti si 2 copiii (1 copil 0-2,99 ani + 1 copil 3-6,99 ani).
Un copil de 0-6,99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare fara pat suplimentar.
In cazul in care sunt 2 copii (0-2,99 ani) sau 1 copil 0-2,99 ani + 1 copil 3-6,99 ani se achita un baby coat.
Capacitate maxima apartament (Suprafața de 48 mp).:
– In apartament se accepta maxim 3 adulti si 1 copil 0 <11.99 ani.
– In apartament se accepta maxim 3 adulti + 2 copii (1 copil 0-2,99 ani + 1 copil 3-11,99 ani) sau 2 adulti si 3 copii 0-11,99 ani.
Pentru 3 adulti si 1 copil 0-11,99 ani se achita supliment de cazare pentru al 3-lea adult.
Pentru 3 adulti si 2 copii (1 copil 0-2,99 ani + 1 copil 3-11,99 ani) se achita supliment de cazare pentru al 3-lea adult si pentru 1 copil.
Pentru 2 adulti si 2 copii 0-11,99 ani se achita supliment de cazare pentru 1 copil.
Pentru 2 adulti si 3 copii 0-11,99 ani se achita supliment de cazare pentru 2 copii.
*copii cu varsta peste 12 ani sunt considerati adulti
Al 3-lea adult achita suplimentul de cazare .
SERVICII OPTIONALE DE MASA
SERVICIUL DE MASA DE TIP – FISA IN CONT (este o suma de minim 100 lei/persoana/zi, pe care o puteti consuma in restaurantul nostru, A La Carte, din lista de meniu)
CONDITII DE CAZARE
– Check-în: începând cu ora 18.00. Check-out: până în ora 12.00.
– Cazarea în afară orelor prestabilite este condiționată de disponibilitate și trebuie să fie reconfirmată cu recepția. În cazul în care se dorește late check-in, după ora 18.00, vă rugăm să informați recepția.
– Camerele neocupate până în ora 20.00 sunt considerate a fi No Show, unitatea de cazare își rezervă dreptul de la atribui unei alte rezervări, dacă nu s-au comunicat detalii suplimentare de către client.
– in ipoteza in care in ziua check-out-ului acestia nu elibereaza camera pana la ora 12, se va achita un tarif suplimentar de late check-out conform grilei :
– Check out intre orele 13:00 – 15:00 – 30% din tariful noptii urmatoare,
– Check out intre orele 15:00 – 18:00 – 50% din tariful contractual (fara mese incluse) al noptii urmatoare,
– Check out dupa ora 18:00 – 100% din tariful contractual (fara mese incluse) al noptii urmatoare;