• Home
  • Camere
  • Restaurant
  • Galerie
  • Guest Book
  • Contact
  • Oferte
  • Home
  • Camere
  • Restaurant
  • Galerie
  • Guest Book
  • Contact
  • Oferte
  • Home
  • Camere
  • Restaurant
  • Galerie
  • Guest Book
  • Contact
  • Oferte

Descoperă camerele noastre superbe și serviciile excelente ce vin la pachet cu acestea!

Apartment
Cu Vedere Frontala La Mare

Apartament
Cu Vedere Laterala La Mare

Camera Dubla Superioara
Cu Vedere Laterala La Mare

Camere superbe si Privelisti impresionante!

Apartamentele si camerele noastre sunt dotate in stil minimalist, rafinat si modern iar vederea catre mare te va incanta oferindu-ti un sejur extraordinar!

Apartment cu vedere frontala la mare

  • 45 m²
  • • Capacitate maxima : 3 adulti + 1 copil ( 0-11,99 ani) sau 2 adulti si 2 copii (0-11,99 ani)

Toate Apartamentele cu vedere frontala la mare sunt spatioase si au balcoane pe doua laturi, cu vedere panoramica spre Marea Neagra. Apartamentul este format dintr-un living luminos, dotat cu o canapea extensibila si un dormitor spatios dotata cu pat King size (2 paturi twin de 100/200cm,unite), separate prin uși glisante, ferestre inalte si balcon propriu.Dotarile camerelor din aceasta gama includ internet wireless, aer condiţionat, TV cu ecran plat, racitor, seif, uscător de păr, articole de toaletă, sistem de acces în cameră pe bază de cartela magnetica.

Așteptăm cu nerăbdare să te avem ca oaspete și să îți oferim o minunată vacanță la mare.

  • Aer Conditionat
  • TV Cu Ecran Plat
  • Uscator De Par
  • Racitor
  • Articole De Toaleta
  • Internet Wireless
  • Seif
  • Balcon
  • Dus
Vezi apartament

Apartment cu vedere laterala la mare

  • 45 m²
  • • Capacitate maxima : 3 adulti + 1 copil ( 0-11,99 ani) sau 2 adulti si 2 copii (0-11,99 ani)

Toate Apartamentele cu vedere frontala la mare sunt spatioase si au balcoane pe doua laturi, cu vedere laterala spre Marea Neagra.
Apartamentul este format dintr-un living luminos, dotat cu o canapea extensibila si un dormitor spatios dotata cu pat King size (2 paturi twin de 100/200cm,unite), separate prin ușa sau fara usa intre ele , ferestre inalte si balcon propriu. Dotarile camerelor din aceasta gama includ internet wireless, aer condiţionat, TV cu ecran plat, racitor, seif, uscător de păr, articole de toaletă, sistem de acces în cameră pe bază de cartela magnetica.

 Așteptăm cu nerăbdare să te avem ca oaspete și să îți oferim o minunată vacanță la mare.

  • Aer Conditionat
  • TV Cu Ecran Plat
  • Uscator De Par
  • Racitor
  • Articole De Toaleta
  • Internet Wireless
  • Seif
  • Balcon
  • Dus
Vezi apartament

Camera dubla superioara cu vedere laterala la mare

  • 22 m²
  • • Capacitate maxima : 2 adulti si 1 copil cu varsta 0-6.99ani ani (fara pat suplimentar).

Mobilierul cu linii simple face ca aceste camere sa fie deosebit de functionale, eficiente si confortabile. Tonurile cromatice neutre, textura teasturilor si suprafetele naturale ale mobilierului creaza o atmosfera relaxata si confortabila, extrem de primitoare.

Așteptăm cu nerăbdare să te avem ca oaspete și să îți oferim o minunată vacanță la mare.

  • Aer Conditionat
  • TV Cu Ecran Plat
  • Uscator De Par
  • Racitor
  • Articole De Toaleta
  • Internet Wireless
  • Seif
  • Balcon
  • Dus
Vezi camera

TERMENI SI CONDIȚII/ REGULAMENT HOTELIER

Termeni si conditii / Regulament Hotelier

Ne bucură interesul manifestat față de Hotel Lemon Cliff și așteptăm să vă avem ca oaspeți. Vă rugăm să citiți și să țineți cont de următoarele reguli și informații atunci când efectuați o rezervare.

In momentul in care ati efectuat plata in orice forma a serviciilor de cazare, se considera ca ati citit si sunteti de acord cu Termenii si conditiile rezervarii, modalitatile de plata, politica de anulare si Regulamentul hotelier de functionare a unitatii de cazare.

Mandarin Liberty SRL , în calitate de proprietar al website-ului www.lemoncliff.ro, își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza în orice moment conținutul acestui website, precum și Politica de rezervare, fără niciun fel de notificare prealabilă.

 Contractul cu turistul/ Conditii de rezervare

 

  1. PARTILE CONTRACTANTE
    Mandarin Liberty SRL cu sediul in Bucuresti, Str. Putul lui Zamfir, Nr. 37 Sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/560/2011 cod fiscal RO27929906, titulara a Certificatului de clasificare turistica nr.19833/22.07.2024 pentru Unitatea de cazare Hotel 3 stele Lemon Cliff, denumita in continuare dupa caz Lemon Cliff sau unitatea de cazare unde se cazeaza Turistul , denumita Prestator sau Hotelul.

 si

Turistul persoana pe numele careia se face rezervarea in Hotel Lemon Cliff si care achita serviciile catre Mandarin Liberty pentru un sejur la Hotel Lemon Cliff, conform confirmarii de rezervare primita pe e-mail sau watsapp.

  1. OBIECTUL CONTRACTULUI
    Vanzarea de catre Lemon Cliff a pachetului de servicii turistice, conform confirmarii de rezervare primita pe email sau watsapp. Contractul ia nastere in momentul in care serviciile solicitate de turist au fost confirmate de catre unitatea de cazare , respectiv clientul ia la cunostinta despre serviciile care au fost confirmate si emiterea facturii proforme.
    Contractul isi produce efectele numai dupa achitarea de catre turist a avansului prevazut in factura proforma.
  1. PRETUL CONTRACTULUI, MODALITATI DE PLATA SI ANULARE
    Pretul contractului este specificat in confirmarea de rezervare impreuna cu serviciile extra.
    La incheierea contractului / rezervarea pachetului, se achita un avans minim o noapte de cazare pentru sejur de 2 nopti sau de 30% din valoarea sejurului mai mare de 2 nopti sau, dupa caz, plata integrala a contravalorii pachetului, conform ofertei rezervate.Toate tarifele ofertate sunt exprimate în Lei ;

          Tariful la care achizitioneaza Turistul pachetul nu poate fi schimbat. Tariful la unitatea de cazare poate suferi modificari in functie de oferte (Last Minute, Early Booking, Black Friday), dar Turistul nu poate schimba tariful cu care a achizitat pachetul.

        

 Tarifele pentru cazare, supliment cazare  sau servicii masa, sunt dinamice si suporta modificari fara o notificare in prealabil si fara sa afecteze rezervarile existente.

  1. CONDITII DE REZERVARE ,PLATA SI ANULARE

Politicile de anulare şi de plată în avans variază în funcţie de tipul de cazare. Vă rugăm să verificați ce condiții se pot aplica pentru fiecare opțiune când faceți selecția.

4.1. CONDITII DE REZERVARE, PLATA SI ANULARE PENTRU TARIF STANDARD ( valabila pentru rezervări realizate în orice moment)

Cand este efectuata o rezervare de catre Calator, acesta este implicit de acord cu Termenii si Conditiile, acestea avand valorea unui contract.

Hotelul se obliga a ii indeplini Calatorului toate serviciile achizionate, in pachetul de servicii ales.
Variante Pachete Sejur:

Pachet CAZARE FARA MIC DEJUN, Pachet CAZARE CU MIC DEJUN, Pachet CAZARE CU MIC DEJUN si fisa cont  de minim 100 lei / persoana/ zi  pentru pranz sau cina.
– Pentru GARANTAREA REZERVARII se va achita un avans reprezentand contravaloarea primei nopti de cazare (pentru sejur de 2 nopti) sau 30% din valoarea sejurului ( sejur mai mare de 2 nopti), la momentul rezervarii, in maxim 3 zile de la data emiterii facturii proforme;
– In cazul neefectuarii platilor pana la scadente, rezervarea se considera anulata;
– Diferenta valorii sejurului se va achita cu 10 este zile inainte de check-in;
– Daca rezervarea se face cu mai putin de 10 zile calendaristice inaintea momentului cazarii, plata se efectueaza intr-o singura transa in -prima zi lucratoare dupa receptionarea facturii proforme;

– În cazul anulării rezervarii cu mai mult de 14 zile înainte de dată sosirii, avansul se rambursează.

-Dacă anularea intervine după 14 zile, avansul nu este rambursabil;

– Daca numele Turistului pe care a fost facuta rezervarea nu este prezent la check-in, noul Turist  trebuie sa achite suma fixa de 50 RON pentru schimbarea de nume.

– Schimbarea tipului de cameră se poate realiza la cerere, dar nu cu mai puțin de 14 zile înainte de check-in; clientul va suportă eventualele diferențe de tarif survenite că urmare a upgrade-ului spațiului de cazare. În caz de downgrade se vor acordă servicii restaurant în baza sumei în plus deja achitată;
– Schimbarea perioadei de sejur este permisă doar cu mai mult de 14 zile înainte de check-în-ul stabilit inițial, la cerere, în limita disponibilității comunicată de departamentul de rezervări al complexului.
– In cazuri de FORTA MAJORA (incluzand, dar nelimitandu-se la epidemii, incendiu, inundatie, cutremur, razboi) imposibilitatea efectuarii sejurului nu atrage dupa sine returnarea avansului platit. Acesta se transfoma in voucher pe care clientul il poate folosi in termen de 12 luni din momentul anularii. Voucherul este valabil doar pentru locatia rezervata initial, in limita disponibilitatii. Se acepta sejururi de minim 2 zile, exceptie in perioadele Rusalii si Sfanta Maria,  cand sejurul este minim este de 3 nopti;
– Taxa de promovare a turismului este de de 1% din valoarea fiecarei nopti de cazare (fara TVA si fara masa) adoptata de Consiliul Local Navodari prin HCL nr 2 / 10.02.2022 .Taxa de promovare a turismului se va achita la check-in si va fi facturata separat !
– In cazul neprezentarii clientilor (No-Show) la data solicitata prin comanda de rezervare, Prestatorul are dreptul de a factura Beneficiarului cu titlu de penalizare 100% din valoarea totala a sejurului confirmata. In acest caz, rezervarea se anuleaza pentru intreaga perioada solicitata.
– Nu pot constitui motive pentru anulare urmatoale cazuri: pozele de prezentare (interior si exterior) de pe site, factorii de mediu: ploaia, furtuna, fulgerul sau alte conditii meteo nefavorabile, starea drumului de acces catre proprietate, insectele, pasarile sau animalele de diferite tipuri, lipsa soarelui pe perioade nedeterminate, prezenta algelor in mare si pe tarm; Comportamentul nedorit al unora dintre clientii prezenti in unitatea de cazare la un moment dat; Zgomote in camera rezervata sau in spatiile comune ale unitatii de cazare; Intreruperea/scurtarea sejurului din motive strict personale;
– In cazul neefectuarii platilor pana la scadente, rezervarea se considera anulata.
– Pachete de Servicii Cazare + Servicii de Masa se pot achizitiona la cerere la rezervarea camerei.

– In cazul in care hotelul nu reuseste sa isi indeplineasca toate serviciile de cazare si masa promise (cazuri exceptionale: inundatii, defectiuni, cutremure etc), acesta se obliga sa ii asigure acelasi pachet cu aceleasi servici la alta unitate hoteliera.

– Confirmarea rezervării la Hotel se face printr-un email automat cu detaliile rezervării, trimis pe adresa de email furnizată în procesul de rezervare online sau direct pe whatsapp. Vă rugăm să vă asigurați că introduceți o adresă de email corectă.

-In cazul in care, in timpul sejurului, turistul isi micsoreaza perioada de sedere , suma achitata initial nu se returneaza si nu se compenseaza cu alte servicii.

  • In cazul in care Turistul renunta din vina sa sa  ia pachetul de servicii turistice pe care l-a achizitionat, el datoreaza Hotelului penalitati dupa cum urmeaza:
    In cazul serviciilor de calatorie NERAMBURSABILE penalitatile sunt de:

    a) 100% din pretul pachetului de servicii, daca a ales optiunea de pachet Standard Nerambursabil indiferent de data la care calatorul solicita renuntatarea;

    b) 100% din pretul pachetului de servicii, in cazul in care calatorul a achizitionat pachetul de servicii turistice din cadrul programului “Early Booking “ sau “ Black Friday” sau “Last Minute” indiferent de data la care calatorul solicita renuntarea;

    c) Rezervarea Nerambursabila nu poate fi modificata in alta perioada decat cea achizitionata;

    d) Rezervarea Nerambursabila nu poate fi anulata sau modificata sau rambursata pe motiv de boala, deces, motive personale etc.

    e) In cazul in care Calatorul nu reuseste sa ajunga la Hotel din motive personale, poate schimba Numele Calatorului din pachetul achizitionat, si plati o suma fixa de 50 RON pentru schimbarea de nume.

    In cazul serviciilor de calatorie FLEXIBILE conditiile sunt:

    a) Calatorul isi poate modifica durata si perioada sejurului cu pana la 15 zile inainte de inceperea sejurului. In momentul in care se doreste modificarea sejurului, tariful total de cazare platit de Calator va fi considerat Avans. Reprogramarea sejurului se va face tinand cont de tariful la care se doreste reprogramarea si Calatorul va putea folosi avansul pentru a isi face o noua rezervare. Daca costul total al sejurului va depasi avansul platit, Calatorul se obliga sa achite diferenta;

    b) In cazul in care Calatorul doreste sa isi modifice sau sa anuleze cu mai putin de 14 zile inainte de cazare, acesta va fii taxat cu 50% din valoarea totala a sejurului sau.

    c) Calatorul nu poate modifica rezervarea facuta decat o data.

    d) In cazul in care Calatorul a modificat rezervarea, si din motive personale nu poate/nu doreste sa ajunga la rezervare, va fi penalizat cu 100% din valorea totala sejurului sau.

     Rezervarea poate fi modificata doar in anul in curs.

     In cazul in care plata a fost facuta cu, sau si cu tichete de vacanta, penalitatea de la aliniatul anterior se va deduce in primul rand din valoarea tichetelor de vacanta. Daca penalitatea este mai mare decat valoarea tichetelor, diferenta care depaseste valoarea tichetelor de vacanta se va retine din valoarea achitata prin alte instrumente de plata. In cazul in care valoarea tichetelor de vacanta este mai mare decat valoarea penalitatii, diferenta nu se restituie nici in tichete si nici in numerar in cazul in care calatorul nu doreste un alt serviciu turistic.

4.2. CONDITII DE REZERVARE, PLATA SI ANULARE PENTRU TARIF OFERTA SPECIALA EARLY BOOKING
Oferta Speciala EARLY BOOKING  are un discount fata de tariful standard  doar la serviciile de cazare sau supliment cazare, pentru perioade variate  de timp  fiind  personalizate in functie de aceasta perioada;
– Garantarea rezervarii, se va face in urma achitarii unui avans de 30% din valoarea sejurului, in termen de 3 zile lucratoare de la emiterea facturii proforme; In caz contrar, rezervarea se va anula;
– Diferenta de 70% se va achita pana la  final Early Booking.;
– Sejururile sunt de minim 2 nopti, exceptand perioadele Rusalii si Sfanta Maria in care sejurul este de minim minim 3 nopti;
– Variante Pachete Sejur:

Pachet CAZARE FARA MIC DEJUN, Pachet CAZARE CU MIC DEJUN, Pachet CAZARE CU MIC DEJUN si fisa cont  de minim 100 lei / persoana/ zi  pentru pranz sau cina.
– Discountul se acorda din tarifele de cazare si serviciile suplimentare de cazare, nu se acorda discount la tarifele pentru serviciile de masa;
– Anularea rezervarii poate fi efectuata pana la  final Early Booking, iar avansul este rambursabil.
– Anularea dupa  final Early Booking, conduce la – penalizare de 100% din suma achitata pentru sejur, avans sau integral.
– Intervalul sejurului sau tipul de camera se poate modifica gratuit cu maxim 60 de zile inainte de check-in, suportandu-se de catre client eventualele diferente de tarif survenite ca urmare a modificarii datelor. Cu mai putin de 60 de zile inainte de check-in modificarea datelor de sejur se poate face doar in conditiile recalcularii noului sejur la tariful standard.
– Schimbarea de nume este permisă gratuit cu până la 1 zi înainte de check-in;
cu până la 1 zi înainte de check-in;
– Oferta este valabila pana la data la  final perioada  Early Booking si nu se cumuleaza cu alte reduceri si este valabila in limita disponibilitatii.
– Pachete de Servicii Cazare + Servicii de Masa se pot achizitiona la cerere la rezervarea camerei.

-In cazul in care, in timpul sejurului, turistul isi micsoreaza perioada de sedere , suma
achitata initial nu se returneaza si nu se compenseaza cu alte servicii.

– Toate punctele de la  articolul 4 CONDITII DE REZERVARE ,PLATA SI ANULARE sunt valabile si pentru rezervarile facute cu oferta speciala  Early Booking.

 

  1. METODE DE PLATA
    Numerar la recepție, la check-in; Card (Visa, MasterCard), la POS-ul din recepție, la check-in, sau online, prin intermediul unui link de plata securizat transmis de către departamentul de rezervări la cerere, după confirmarea sejurului; Card de vacanta, prin intermediul POS-ului din receptie, la check-in, sau online, prin intermediul unui link de plata securizat transmis de catre departamentul de rezervari, la cerere, dupa efectuarea rezervarii; In cazul sejururilor achitate partial sau integral cu card de vacanta acesta trebuie neaparat sa fie in perioada de valabilitate (la momentul achitarii catre unitatea de cazare, nu neaparat la momentul desfasurarii sejurului rezervat) este necesara prezenta la check-in a titularului cardului, acesta fiind obligatoriu si titularul rezervarii. Plata avansului pentru sejur cu cardul de vacanta se poate efectua online, prin link securizat de plata, sau la receptia unitatii de cazare utilizand pos-ul bancar. De asemenea nu este posibila restituirea contravalorii achitata a acestor sejururi in caz de solicitare a anularii lor din partea turistilor, ci doar modificarea perioadei de sejur, in functie de disponibilitatea unitatii de cazare. Cardul de vacanta pot fi folosit pentru achitarea serviciilor de alimentatie publica doar daca pe numele titularului acestora exista rezervata minim 1 noapte de cazare in cadrul complexului.Transfer bancar în baza indicațiilor transmise în acest sens de către departamentul de rezervări.
    Persoana fizica : Nume, Prenume, adresa de domiciliu complet, numar de telefon, adresa de e-mail; doar pentru platile realizate cu Card de Vouchere de Vacanta la emiterea facturii este necesar si CNP-ul titularului voucherelor (persoana pe care se va emite si factura fiscala);
    Persoana juridica : Denumire completa, adresa sediului social, cod fiscal, numar de inregistrare fiscala, nume si prenume delegat;
  1. CONDITII DE CAZARE

– Check-în: începând cu ora 17.00.
– Cazarea în afară orelor prestabilite este condiționată de disponibilitate și trebuie să fie reconfirmată cu recepția. În cazul în care se dorește late check-in, după ora 18.00, vă rugăm să informați recepția.
– Camerele neocupate până în ora 20.00 sunt considerate a fi No Show, hotelul își rezervă dreptul de la atribui unei alte rezervări, dacă nu s-au comunicat detalii suplimentare de către client.

  • Turistul se obliga a se prezenta la check-in la ora mentionata in documentul de confirmare ora 17:00. In cazul in care Calatorul ajunge la hotel inainte de ora check-in acesta intelege ca nu poate fii acomodat inainte de aceasta ora.

    Turistul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubrizare, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la Hotel.

    Turistul este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere actele sale de identitate si certficatul/certificatele de nastere ale copiilor, precum si documentul de calatorie eliberat de catre Hotel. In cazul in care Calatorul nu are actele de identitate asupra sa isi asuma ca nu poate fii cazat la hotel si nu poate fii despagubit/rambursat.

    Daca numele Turistului pe care a fost facuta rezervarea nu este prezent la check-in, noul Turist trebuie sa achite suma fixa de 50 RON pentru schimbarea de nume.

    In cazul in care numarul adultilor si/sau al copiilor declarati in rezervare difera de numarul adultilor si/sau a copiilor prezenti la cazare, Turistul se obliga sa achite diferenta de cazare si de masa pentru acestia. In cazul in care numarul persoanelor depaseste capacitatea maxima a camerei achizionate, Turistul isi asuma ca numarul total al persoanelor nu pot fi acomodate.
    In cazul in care la prezentarea Turistului la receptie, varsta copilului din rezervare difera de varsta copilului din certificatul de nastere, Turistul se obliga la a plati diferenta de tarif la receptia hotelului.
    CAZARE
    Hotelul se obliga a ii indeplini Turistului toate serviciile achizitionate in rezervare.
    Turistul isi asuma ca nu va distruge bunurile Hotelului.

    Turistul isi asuma ca anumite servicii nu sunt incluse in pachetul achizitionat de el, si va trebui sa achite un cost suplimentar ca sa beneficieze de acel serviciu.

    In cazul distrugerii de bunuri ale hotelului in timpul sederii Turistuluii, acesta isi asuma ca va plati pagube materiale catre Hotel. In cazul in care Turistul refuza achitarea pagubelor, acesta accepta ca vor fi contacte autoritatile pentru rezolvarea daunei.

    Check-out:

                    Ora de check-out: 12:00;
– Check out intre orele 13:00 – 15:00 – 30% din tariful noptii urmatoare,
– Check out intre orele 15:00 – 18:00 – 50% din tariful contractual (fara mese incluse) al noptii urmatoare,
– Check out dupa ora 18:00 – 100% din tariful contractual (fara mese incluse) al noptii urmatoare;

Turistul isi asuma ca va elibera camera inainte sau la ora de check-out.
La check-out Turistul se obliga a plati soldul restant de plata.
In cazul in care Turistul  efectuaza check-out fara a plati soldul restant de plata, acesta accepta ca vor fi contactate autoritatile pentru rezolvarea daunei.

In cazul in care Turistul doreste sa elibereze camera inainte de data de check-out, acesta accepta ca nu poate fi rambursat, despagubit sau beneficia de alte servicii in schimbul noptilor de cazare la care renunta.

  1. REDUCERI SI FACILITATI COPII
    Capacitate maxima in Camerele Duble (Suprafața camerei este de 22 mp):
    – În acest tip de camere se pot caza maxim 2 adulți +1 copli 0 <6.99 ani ( dacă doarme in pat cu parimtii ) sau cu baby coat la cerere contra cost supliment cazare.

– 1 copil 0- 2.99 beneficiaza de mic dejun gratuit daca cei doi parinti sunt platitori de mic dejun;

– 1 copil 3-11.99 ani are reducere  10% din tariful pentru adulti al  micului dejun  daca cei doi parinti sunt platitori de mic dejun.
Capacitate maxima in Apartament (Suprafața de 45 mp):
– În apartament se accepta maxim 3 adulti si 1 copil 0 <11.99 ani. Al 3-lea adult achita suplimentul de cazare sau 2 adulti si 2 copii 0 <11.99 ani (copii dorm in paturile existente , al 2 lea copil plateste supliment cazare);
– 1 copil 0- 2.99 beneficiaza de mic dejun gratuit daca cei doi parinti sunt platitori de mic dejun
– 1 copil 3- 11.99 ani are reducere 10% din pretul pe zi pentru micul dejun daca cei doi parinti sunt platitori de mic dejun
– peste12 ani este considerat adult si plateste integral serviciile suplimentare de cazare si masa

  1. DREPTURILE SI OBLIGATIILE UNITATII DE CAZARE
    – Unitatea de cazare isi rezerva dreptul de a modifica unilateral clauzele prezentului contract inainte de inceperea onorarii pachetului rezervat, daca aceste modificari sunt nesemnificative si a informat turistul cu cel putin 24 de ore inainte de check in.
    – Majorarea de preturi este posibila, preturile fiind dinamice , putand fi modificate fara notificarea in prealabil si fara a afecta rezervarile acceptate pana la data modificarii.

– Majorarea pretului este posibila si  ca o consecinta a modificarii conditiile politico-economice actuale, evolutiei cursului valutar Euro-Leu si a influentei pe care acest indice o are asupra preturilor pentru materii primire, utilitati si servicii conexe. Rezervarile achitate integral in avans nu vor intra sub influenta acestei clauze. Majorarea tarifelor se va aplica pentru diferenta de plata, in cazul rezervarilor garantate doar cu un avans mai mic decat valoare integrala a sejurului. Majorarea taxelor si impozitelor (T.V.A., taxa hoteliera, etc.) sau introducerea unor noi taxe si impozite va avea drept efect modificarea atat a tarifelor cat si a rezervarilor deja confirmate.
– Unitatea de cazare este raspunzatoare pentru buna executare a pachetelor de servicii rezervate, exceptand urmatoarele cazuri : cand neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin contract se datoreaza turistului sau cand neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unor cauze de forta majora sau a unor imprejurari pe care nici unitatea de cazare, nici prestatorii de servicii colaboratori nu le puteau evita sau prevedea;
– In cazul in care o parte semnificativa din pachetul de servicii rezervat nu poate fi executata asa cum a fost prevazut in confirmarea rezervarii unitatea de cazare ofera fara costuri suplimentare pentru turist servicii alternative corespunzatoare pentru continuarea derularii pachetului, pe cat posibil echivalente sau de mai buna calitate decat cele specificate in confirmarea rezervarii, Turistul poate respinge serviciile alternative oferite numai in cazul in care acestea au o calitate mai scazuta decat cele specificate in prezentul contract.

  1. DREPTURILE SI OBLIGATIILE TURISTULUI
    – Fiecare oaspete are obligatia la check-in de a prezenta receptionerului actul de identitate (carte de identitate sau pasaport valabil). Fiecare persoana adulta trebuie sa se legitimeze. Nu este suficient un act de identitate pentru o camera dubla. Complexul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspetii fara acte identitate. Conform Codului de Conduita privind Prevenirea si Protejarea Copiilor de Exploatarea Sexuala in Turism, adultii insotiti de copii pana la 14 ani, vor prezenta certificatul de nastere al copilului sau pasaportul, precum si orice alt inscris prin care se face dovada relatiei de rudenie.
    – Numele care figureaza pe voucherul emis de agentiile colaboratoare ale unitatii de cazare trebuie sa coincida cu numele oaspetilor prezenti la check-in. Lemon Cliff nu isi asuma responsabilitatea pentru corectitudinea datelor inscrise pe voucherele de servicii emise de catre agentiile de turism partenere ; vor fi onorate strict serviciile mentionate in acestea si cazate persoanele inscrise (adulti si copii), in tipurile de camere solicitate si confirmate, numai pentru perioada inscrisa in voucher. Orice serviciu sau solicitare suplimentare vor fi solutionate prin adresarea directa a acestora departamentului de rezervari sau receptiei, in limita disponibilitatii de moment si cu suportarea de catre turist a taxelor / diferentelor de tarif aferente.
    – Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea de cazare din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta un anumit etaj, camere alaturate sau situate intr-un anumit sector al cladirilor. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor pe care incercam sa le satisfacem in limita disponibilitatilor.
    – Din motive comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta complexului si depozitarea in camera sau pe balcoane a produselor alimentare si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/ incalzit in camerele de cazare este strict interzisa. Administratia unitatii de cazare isi rezerva dreptul de a evacua din complex persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.
    – Fiecare spatiu de cazare este prevazut cu casete de valori cu cheie sau introducere de cod personal. Oaspetii sunt rugati sa depuna valorile pe care le au cu ei in aceste casete. In cazul in care intampinati greutati in utilizarea seifurilor va rugam sa va adresati personalului complexului pentru instructiuni. Administratia unitatii nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar produce disparitia acestora, in incinta unitatii de cazare sau perimetrul exterior proprietatii.
    – Pe durata sejurului nu este permisa parasirea spatiilor alocate servirii mesei in variant de servire buffet suedez, cu bauturi sau produse alimentare. Pentru cazurile exceptionale, medicale, oaspetii se vor adresa sefului de sala.
    – La check-in se vor inmana cardurile electronice de acces in camera ce vor fi active doar pe durata sejurului respectiv, intre orele de check-in si check-out comunicate. La eliberarea camerelor turistul are obligatia sa predea la receptie toate cardurile de acces detinute, iar in caz de pierdere sau deteriorare irecuperabila se va achita o taxa in valoare de 50 Lei/card;
    – Pentru a beneficia de serviciile de masa rezervate este obligatorie purtarea bratarii atat de adulti cat si copiii cu varsta peste 2.99 ani!
    – Animalele de companie nu sunt acceptate în incinta complexului nostrum;
    – Fumatul nu este permis in interiorul unitatii de cazare cu exceptia spatiilor special amenajate: terasa restaurant sau balcon camere (taxa penalizare fumat in camera 400 Lei/zi);
    – Orice bun din dotarea unitatii de cazare, lipsa, deteriorat, patat sau rupt de catre client va fi achitat de catre acesta, conform tarifelor practicate la receptie. Lista poate fi consultata oricand, la cerere;
    – Sezlongurile de pe plaja nu se rezerva, ci se ocupa in ordinea sosirii pe plaja a oaspetilor;
    – Prosoapele din camera nu sunt destinatele utilizarii la plaja, ele sunt destinate utilizarii doar in camera de cazare;
    – Este interzis să se folosească prosoapele sau lenjeria pentru: şters părul, vopsit, pentru demachiat, curăţat încălţămintea, geamantanele, pardoseală etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Dacă vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzătoare a turistului, acestea se vor imputa ca daună şi se vor achita de către turistul răspunzător. În caz contrar, unitatea de cazare îşi rezervă dreptul de a anula rezervarea camerei oaspetelui şi de a face evacuarea acestuia, fără restituirea contravalorii serviciilor achitate;
    – Administratia unitatii de cazare nu isi asuma responsabilitatea pentru copiii lasati nesupravegheati in spatiile din incinta complexului, plaja, piscina sau perimetrul exterior al proprietatii. De asemenea parintii / insotitorii minorilor isi asuma responsabilitatea pentru deteriorarile / comportamentele neadecvate ale acestora in spatiile comune (restaurant, piscina, locuri de joaca);
    – Orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a utilizării facilităţilor hotelului fără respectarea normelor de securitate corespunzătoare acestora nu este responsabilitatea hotelului;
    – Introducerea și utilizarea echipamentelor de gătit/încălzit în camerele de hotel ( în afara celor puse la dispoziție de către hotel ) este strict interzisă din motive de siguranță la incendiu, potrivit legislației în vigoare;
    – Se interzice cu desăvârşire introducerea în hotel de armament, arme albe sau substanţe lacrimogene.
    – Conform legislaţiei române, consumul sau comercializarea de substanţe halucinogene sau psihotrope este interzis şi se pedepseşte;
    – Nu este permis nudismul sau orice formă de exhibiţionism în incinta hotelului;
    – Gunoiul şi resturile menajere se vor depozita în coşurile de gunoi amplasate pe raza unitatii de cazare;
    – Daca sunt persoane care perturba linistea celorlalti oaspeti in camerele de cazare sau spatiile comune, administratia unitatii de cazare isi rezerva dreptul de a evacua oaspetii respectivi.
  2. PACHETE CAZARE CU MASA

Hotelul se obliga a ii indeplini Turistului  toate conditiile de masa mentionate in rezervarea facuta de Turist.  In cazul in care Hotelul nu isi poate indeplini serviciile de masa acesta se obliga la oferirea acelorasi conditii de masa la alta unitate hoteliera.

Turistul isi asuma ca nu poate primi alte servicii de masa suplimentare decat cele achizionate.

Turistul isi asuma faptul ca Micul dejun  se serveste doar in inauntrul incintei Restaurantului Hotelului  /terasa restaurantului si nu poate pleca cu mancare/bauturi in afara acelei incinte.

Turistul se obliga la a respecta programul de masa si ordinea meselor, si in cazul in care lipseste din motive personale la o masa, acesta nu poate fii compensat sau despagubit.
Hotelul poate schimba programul de masa fara a notifica Turistull in prealabil.

  1. SPATIU DE PARCARE
    – Unitatea de cazare pune la dispoziția oaspeţilor săi locuri de parcare, în limita disponibilității.
    – Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsăți obiecte de valoare în interiorul autoturismelor;
    – Parcarea autovehiculelor clienților este gratuită, posibilă în limita locurilor disponibile. Unitatea de cazare nu rezervă locuri de parcare și nici nu percepe taxa. Parcarea ce apartine unitatii de cazare reprezintă o proprietate privată iar accesul conducătorilor auto în interiorul ei se face doar în condițiile respectării legislației rutiere. Unitatea de cazare nu își asumă în niciun fel responsabilitatea civilă sau penală pentru orice pagubă sau prejudiciu cauzat autovehiculelor ca urmare a blocării și/sau ridicării, transportării și depozitării lor, pentru bunurile personale lăsate în interiorul acestora sau pentru eventualele daune, furturi, incendii, precum și pentru orice fel de daune cauzate de oaspeții complexului hotelier sau de terțe persoane, autovehiculelor aflate în parcare.
  2. SIGURANTA OBIECTELOR PERSONALE
    – Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar produce disparitia acestora, in incinta unitatii de cazare sau perimetrul exterior proprietatii
  3. ASISTENTA SI RECLAMATII
    – Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, în perioada șederii turiștilor în unitatea de cazare, la receptie;
    – Reclamațiile ulterioare se vor face în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la dată plecării clienților din unitatea de cazare și vor fi analizate, iar unitatea de cazare va exprima în scris punctul de vedere în termen de 7 zile lucrătoare de la primirea acesteia;
    – Nu se vor lua în calcul reclamații ulterioare șederii, ce nu au fost sesizate și în perioada în care turistul a beneficiat de pachetul de servicii.
    – Managementul unitatii de cazare se obliga să rezolve orice reclamație primită de la client pe perioada sederii in hotel, în legătură cu serviciile prestate, în maximum 48 de ore de la momentul formulării acesteia.
  4. SELECTAREA OASPETILOR
    – Turistul trebuie să se conformeze regulilor prevazute in contractual cu turistul. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel și restaurant cât și normele de conviețuire socială și cele morale;
    – Oaspetii trebuie să aibă grijă de bunurile din proprietatea hotelului, lăsate în folosința sa, pe perioada cazării;
    – Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul unitatii de cazare să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără niciun preaviz și fără a returna costurile cazării achitate;
    – Ne rezervăm dreptul de a refuză cazarea, servirea în restaurant și accesul în cadrul unitatii de cazare aoaspeţilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți oaspeţi;
    – Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând unitatii de cazare va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora;
    – Nu acceptam: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestări fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hărţuirea fizică, sexuală sau orice abuz fizic sau psihic asupra unui angajat, a oaspeţilor hotelului sau a oricărei persoane din ansamblul hotelier. Ne rezervăm dreptul de a evacua din unitatea de cazare și restaurant oaspeții cu atitudine necorespunzătoare;
    Țînând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspeții.
    Conducerea unitatii de cazare poate înceta furnizarea serviciilor către acei oaspeţi care nu respectă regulile din contractual cu turistul, fără obligația de a restitui contravaloarea serviciilor achitată de oaspete.
  5. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
    Datele cu caracter personal ale turistului vor fi prelucrate in conformitate cu dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste protectia datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora. Turistul va furniza unitatii de cazare datele personale solicitate si este de acord cu prelucrarea acestora in scopul derularii si monitorizarii prezentului contract. De asemenea, turistul declara ca este titular al drepturilor parintesti si este de acord cu prelucrarea datelor personale ale copiilor minori sub 16 ani care il insotesc, dupa caz. Turistul are dreptul de acces si de informare privind datele personale si dreptul de a corecta/modifica orice astfel de date, dreptul de opozitie, precum si dreptul de a solicita mutarea sau stergerea acestora. Daca are intrebari sau cereri cu privire la prelucrarea datelor sale personale, acesta se poate adresa personalului indreptatit al unitatii de cazare.
    Prelucrarea datelor personale de catre unitatea de cazare se face doar prin personalul propriu si se va limita accesul la acele persoane care indeplinesc, gestioneaza si monitorizeaza obligatiile prevazute in prezentul contract.
    Unitatea de cazare se angajeaza sa adopte masuri de securitate tehnice si organizatorice adecvate pentru a:
    impiedica orice persoana neautorizata sa aiba acces la sistemele informatice de prelucrare a datelor cu caracter personal proprii, cum ar fi: citire, copiere, modificare sau eliminare a suporturilor de stocare; divulgarea, modificarea sau stergerea neautorizata a datelor cu caracter personal stocate; utilizarea neautorizata a sistemelor de prelucrare a datelor prin mijloace de transmisie de date.
    Unitatea de cazare se asigura ca utilizatorii sau autorizatii pot accesa numai datele cu caracter personal la care se refera dreptul lor de acces;
    Inregistreaza cand si cui au fost comunicate datele cu caracter personal ;
    Se asigura ca in timpul transmiterii de date cu caracter personal si al transportului mediilor de stocare, datele nu pot fi citite, copiate sau sterse fara autorizare ;
    Datele cu caracter personal vor fi stocate pentru o perioada de maximum 5 ani in bazele de date sau pentru perioade mai lungi doar in situatia in care acest lucru este obligatoriu potrivit unor dispozitii legale.
    Prezentul contract se considera a fi acceptat in momentul achitarii avansului necesar garantarii rezervarii sau a platii integrale a sejurului.
    Turistul are dreptul sa rezilieze prezentul contract in orice moment, total sau partial, respectandu-se conditiile de anulare de mai sus, iar in cazul in care rezilierea unilaterala ii este imputabila este obligat sa despagubeasca unitatea de cazare pentru prejudiciul creat, cu exceptia cazurilor de forta majora. Despagubirea se poate ridica la maximul pretului pachetului de servicii contractat.
    Confidenţialitatea informaţiilor

Dacă ne contactaţi prin e-mail, fax sau prin intermediul site-urilor, ne rezervăm dreptul ca datele care vă vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct.

Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţii despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.


Rezervă acum
direct la hotel

REZERVĂRI WhatsApp
Unde ne găsești
Facebook

Mamaia Sat, Prelungirea D20

rezervari@lemoncliff.ro

rezervari01@lemoncliff.ro

Receptie : 0725 05 02 55

Chat on WhatsApp

Website
Home
Descoperă
Camere
Galerie
Guest Book
Contact
Oferte
© Copyright LemonCliff 2023

Vă informăm că Lemoncliff NU deține camere adaptate nevoilor persoanelor cu dizabilități.

Politică de confidențialitate
Termeni și Condiții
Condiții de rezervare
Unde ne găsești
Facebook

Mamaia Sat, Prelungirea D20

rezervari@lemoncliff.ro

Receptie : 0725 05 02 55Chat on WhatsApp

Website
Home
Descoperă
Camere
Galerie
Guest Book
Contact
Oferte
© Copyright LemonCliff 2023

Vă informăm că Lemoncliff NU deține camere adaptate nevoilor persoanelor cu dizabilități.

Politică de confidențialitate
Termeni și Condiții
Condiții de rezervare