Toate Apartamentele cu vedere frontala la mare sunt spatioase si au balcoane pe doua laturi, cu vedere panoramica spre Marea Neagra. Apartamentul este format dintr-un living luminos, dotat cu o canapea extensibila si un dormitor spatios dotata cu pat King size (2 paturi twin de 100/200cm,unite), separate prin uși glisante, ferestre inalte si balcon propriu.Dotarile camerelor din aceasta gama includ internet wireless, aer condiţionat, TV cu ecran plat, racitor, seif, uscător de păr, articole de toaletă, sistem de acces în cameră pe bază de cartela magnetica.
Așteptăm cu nerăbdare să te avem ca oaspete și să îți oferim o minunată vacanță la mare.
Toate Apartamentele cu vedere frontala la mare sunt spatioase si au balcoane pe doua laturi, cu vedere laterala spre Marea Neagra.
Apartamentul este format dintr-un living luminos, dotat cu o canapea extensibila si un dormitor spatios dotata cu pat King size (2 paturi twin de 100/200cm,unite), separate prin ușa sau fara usa intre ele , ferestre inalte si balcon propriu. Dotarile camerelor din aceasta gama includ internet wireless, aer condiţionat, TV cu ecran plat, racitor, seif, uscător de păr, articole de toaletă, sistem de acces în cameră pe bază de cartela magnetica.
Așteptăm cu nerăbdare să te avem ca oaspete și să îți oferim o minunată vacanță la mare.
Mobilierul cu linii simple face ca aceste camere sa fie deosebit de functionale, eficiente si confortabile. Tonurile cromatice neutre, textura teasturilor si suprafetele naturale ale mobilierului creaza o atmosfera relaxata si confortabila, extrem de primitoare.
Așteptăm cu nerăbdare să te avem ca oaspete și să îți oferim o minunată vacanță la mare.
Termeni si conditii / Regulament Hotelier
Ne bucură interesul manifestat față de Hotel Lemon Cliff și așteptăm să vă avem ca oaspeți. Vă rugăm să citiți și să țineți cont de următoarele reguli și informații atunci când efectuați o rezervare.
In momentul in care ati efectuat plata in orice forma a serviciilor de cazare, se considera ca ati citit si sunteti de acord cu Termenii si conditiile rezervarii, modalitatile de plata, politica de anulare si Regulamentul hotelier de functionare a unitatii de cazare.
Mandarin Liberty SRL , în calitate de proprietar al website-ului www.lemoncliff.ro, își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza în orice moment conținutul acestui website, precum și Politica de rezervare, fără niciun fel de notificare prealabilă.
Contractul cu turistul/ Conditii de rezervare
si
Turistul persoana pe numele careia se face rezervarea in Hotel Lemon Cliff si care achita serviciile catre Mandarin Liberty pentru un sejur la Hotel Lemon Cliff, conform confirmarii de rezervare primita pe e-mail sau watsapp.
Tariful la care achizitioneaza Turistul pachetul nu poate fi schimbat. Tariful la unitatea de cazare poate suferi modificari in functie de oferte (Last Minute, Early Booking, Black Friday), dar Turistul nu poate schimba tariful cu care a achizitat pachetul.
Tarifele pentru cazare, supliment cazare sau servicii masa, sunt dinamice si suporta modificari fara o notificare in prealabil si fara sa afecteze rezervarile existente.
Politicile de anulare şi de plată în avans variază în funcţie de tipul de cazare. Vă rugăm să verificați ce condiții se pot aplica pentru fiecare opțiune când faceți selecția.
4.1. CONDITII DE REZERVARE, PLATA SI ANULARE PENTRU TARIF STANDARD ( valabila pentru rezervări realizate în orice moment)
Cand este efectuata o rezervare de catre Calator, acesta este implicit de acord cu Termenii si Conditiile, acestea avand valorea unui contract.
Hotelul se obliga a ii indeplini Calatorului toate serviciile achizionate, in pachetul de servicii ales.
Variante Pachete Sejur:
Pachet CAZARE FARA MIC DEJUN, Pachet CAZARE CU MIC DEJUN, Pachet CAZARE CU MIC DEJUN si fisa cont de minim 100 lei / persoana/ zi pentru pranz sau cina.
– Pentru GARANTAREA REZERVARII se va achita un avans reprezentand contravaloarea primei nopti de cazare (pentru sejur de 2 nopti) sau 30% din valoarea sejurului ( sejur mai mare de 2 nopti), la momentul rezervarii, in maxim 3 zile de la data emiterii facturii proforme;
– In cazul neefectuarii platilor pana la scadente, rezervarea se considera anulata;
– Diferenta valorii sejurului se va achita cu 10 este zile inainte de check-in;
– Daca rezervarea se face cu mai putin de 10 zile calendaristice inaintea momentului cazarii, plata se efectueaza intr-o singura transa in -prima zi lucratoare dupa receptionarea facturii proforme;
– În cazul anulării rezervarii cu mai mult de 14 zile înainte de dată sosirii, avansul se rambursează.
-Dacă anularea intervine după 14 zile, avansul nu este rambursabil;
– Daca numele Turistului pe care a fost facuta rezervarea nu este prezent la check-in, noul Turist trebuie sa achite suma fixa de 50 RON pentru schimbarea de nume.
– Schimbarea tipului de cameră se poate realiza la cerere, dar nu cu mai puțin de 14 zile înainte de check-in; clientul va suportă eventualele diferențe de tarif survenite că urmare a upgrade-ului spațiului de cazare. În caz de downgrade se vor acordă servicii restaurant în baza sumei în plus deja achitată;
– Schimbarea perioadei de sejur este permisă doar cu mai mult de 14 zile înainte de check-în-ul stabilit inițial, la cerere, în limita disponibilității comunicată de departamentul de rezervări al complexului.
– In cazuri de FORTA MAJORA (incluzand, dar nelimitandu-se la epidemii, incendiu, inundatie, cutremur, razboi) imposibilitatea efectuarii sejurului nu atrage dupa sine returnarea avansului platit. Acesta se transfoma in voucher pe care clientul il poate folosi in termen de 12 luni din momentul anularii. Voucherul este valabil doar pentru locatia rezervata initial, in limita disponibilitatii. Se acepta sejururi de minim 2 zile, exceptie in perioadele Rusalii si Sfanta Maria, cand sejurul este minim este de 3 nopti;
– Taxa de promovare a turismului este de de 1% din valoarea fiecarei nopti de cazare (fara TVA si fara masa) adoptata de Consiliul Local Navodari prin HCL nr 2 / 10.02.2022 .Taxa de promovare a turismului se va achita la check-in si va fi facturata separat !
– In cazul neprezentarii clientilor (No-Show) la data solicitata prin comanda de rezervare, Prestatorul are dreptul de a factura Beneficiarului cu titlu de penalizare 100% din valoarea totala a sejurului confirmata. In acest caz, rezervarea se anuleaza pentru intreaga perioada solicitata.
– Nu pot constitui motive pentru anulare urmatoale cazuri: pozele de prezentare (interior si exterior) de pe site, factorii de mediu: ploaia, furtuna, fulgerul sau alte conditii meteo nefavorabile, starea drumului de acces catre proprietate, insectele, pasarile sau animalele de diferite tipuri, lipsa soarelui pe perioade nedeterminate, prezenta algelor in mare si pe tarm; Comportamentul nedorit al unora dintre clientii prezenti in unitatea de cazare la un moment dat; Zgomote in camera rezervata sau in spatiile comune ale unitatii de cazare; Intreruperea/scurtarea sejurului din motive strict personale;
– In cazul neefectuarii platilor pana la scadente, rezervarea se considera anulata.
– Pachete de Servicii Cazare + Servicii de Masa se pot achizitiona la cerere la rezervarea camerei.
– In cazul in care hotelul nu reuseste sa isi indeplineasca toate serviciile de cazare si masa promise (cazuri exceptionale: inundatii, defectiuni, cutremure etc), acesta se obliga sa ii asigure acelasi pachet cu aceleasi servici la alta unitate hoteliera.
– Confirmarea rezervării la Hotel se face printr-un email automat cu detaliile rezervării, trimis pe adresa de email furnizată în procesul de rezervare online sau direct pe whatsapp. Vă rugăm să vă asigurați că introduceți o adresă de email corectă.
-In cazul in care, in timpul sejurului, turistul isi micsoreaza perioada de sedere , suma achitata initial nu se returneaza si nu se compenseaza cu alte servicii.
a) 100% din pretul pachetului de servicii, daca a ales optiunea de pachet Standard Nerambursabil indiferent de data la care calatorul solicita renuntatarea;
b) 100% din pretul pachetului de servicii, in cazul in care calatorul a achizitionat pachetul de servicii turistice din cadrul programului “Early Booking “ sau “ Black Friday” sau “Last Minute” indiferent de data la care calatorul solicita renuntarea;
c) Rezervarea Nerambursabila nu poate fi modificata in alta perioada decat cea achizitionata;
d) Rezervarea Nerambursabila nu poate fi anulata sau modificata sau rambursata pe motiv de boala, deces, motive personale etc.
e) In cazul in care Calatorul nu reuseste sa ajunga la Hotel din motive personale, poate schimba Numele Calatorului din pachetul achizitionat, si plati o suma fixa de 50 RON pentru schimbarea de nume.
In cazul serviciilor de calatorie FLEXIBILE conditiile sunt:
a) Calatorul isi poate modifica durata si perioada sejurului cu pana la 15 zile inainte de inceperea sejurului. In momentul in care se doreste modificarea sejurului, tariful total de cazare platit de Calator va fi considerat Avans. Reprogramarea sejurului se va face tinand cont de tariful la care se doreste reprogramarea si Calatorul va putea folosi avansul pentru a isi face o noua rezervare. Daca costul total al sejurului va depasi avansul platit, Calatorul se obliga sa achite diferenta;
b) In cazul in care Calatorul doreste sa isi modifice sau sa anuleze cu mai putin de 14 zile inainte de cazare, acesta va fii taxat cu 50% din valoarea totala a sejurului sau.
c) Calatorul nu poate modifica rezervarea facuta decat o data.
d) In cazul in care Calatorul a modificat rezervarea, si din motive personale nu poate/nu doreste sa ajunga la rezervare, va fi penalizat cu 100% din valorea totala sejurului sau.
Rezervarea poate fi modificata doar in anul in curs.
In cazul in care plata a fost facuta cu, sau si cu tichete de vacanta, penalitatea de la aliniatul anterior se va deduce in primul rand din valoarea tichetelor de vacanta. Daca penalitatea este mai mare decat valoarea tichetelor, diferenta care depaseste valoarea tichetelor de vacanta se va retine din valoarea achitata prin alte instrumente de plata. In cazul in care valoarea tichetelor de vacanta este mai mare decat valoarea penalitatii, diferenta nu se restituie nici in tichete si nici in numerar in cazul in care calatorul nu doreste un alt serviciu turistic.
4.2. CONDITII DE REZERVARE, PLATA SI ANULARE PENTRU TARIF OFERTA SPECIALA EARLY BOOKING
Oferta Speciala EARLY BOOKING are un discount fata de tariful standard doar la serviciile de cazare sau supliment cazare, pentru perioade variate de timp fiind personalizate in functie de aceasta perioada;
– Garantarea rezervarii, se va face in urma achitarii unui avans de 30% din valoarea sejurului, in termen de 3 zile lucratoare de la emiterea facturii proforme; In caz contrar, rezervarea se va anula;
– Diferenta de 70% se va achita pana la final Early Booking.;
– Sejururile sunt de minim 2 nopti, exceptand perioadele Rusalii si Sfanta Maria in care sejurul este de minim minim 3 nopti;
– Variante Pachete Sejur:
Pachet CAZARE FARA MIC DEJUN, Pachet CAZARE CU MIC DEJUN, Pachet CAZARE CU MIC DEJUN si fisa cont de minim 100 lei / persoana/ zi pentru pranz sau cina.
– Discountul se acorda din tarifele de cazare si serviciile suplimentare de cazare, nu se acorda discount la tarifele pentru serviciile de masa;
– Anularea rezervarii poate fi efectuata pana la final Early Booking, iar avansul este rambursabil.
– Anularea dupa final Early Booking, conduce la – penalizare de 100% din suma achitata pentru sejur, avans sau integral.
– Intervalul sejurului sau tipul de camera se poate modifica gratuit cu maxim 60 de zile inainte de check-in, suportandu-se de catre client eventualele diferente de tarif survenite ca urmare a modificarii datelor. Cu mai putin de 60 de zile inainte de check-in modificarea datelor de sejur se poate face doar in conditiile recalcularii noului sejur la tariful standard.
– Schimbarea de nume este permisă gratuit cu până la 1 zi înainte de check-in;
cu până la 1 zi înainte de check-in;
– Oferta este valabila pana la data la final perioada Early Booking si nu se cumuleaza cu alte reduceri si este valabila in limita disponibilitatii.
– Pachete de Servicii Cazare + Servicii de Masa se pot achizitiona la cerere la rezervarea camerei.
-In cazul in care, in timpul sejurului, turistul isi micsoreaza perioada de sedere , suma
achitata initial nu se returneaza si nu se compenseaza cu alte servicii.
– Toate punctele de la articolul 4 CONDITII DE REZERVARE ,PLATA SI ANULARE sunt valabile si pentru rezervarile facute cu oferta speciala Early Booking.
– Check-în: începând cu ora 17.00.
– Cazarea în afară orelor prestabilite este condiționată de disponibilitate și trebuie să fie reconfirmată cu recepția. În cazul în care se dorește late check-in, după ora 18.00, vă rugăm să informați recepția.
– Camerele neocupate până în ora 20.00 sunt considerate a fi No Show, hotelul își rezervă dreptul de la atribui unei alte rezervări, dacă nu s-au comunicat detalii suplimentare de către client.
Turistul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubrizare, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la Hotel.
Turistul este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere actele sale de identitate si certficatul/certificatele de nastere ale copiilor, precum si documentul de calatorie eliberat de catre Hotel. In cazul in care Calatorul nu are actele de identitate asupra sa isi asuma ca nu poate fii cazat la hotel si nu poate fii despagubit/rambursat.
Daca numele Turistului pe care a fost facuta rezervarea nu este prezent la check-in, noul Turist trebuie sa achite suma fixa de 50 RON pentru schimbarea de nume.
In cazul in care numarul adultilor si/sau al copiilor declarati in rezervare difera de numarul adultilor si/sau a copiilor prezenti la cazare, Turistul se obliga sa achite diferenta de cazare si de masa pentru acestia. In cazul in care numarul persoanelor depaseste capacitatea maxima a camerei achizionate, Turistul isi asuma ca numarul total al persoanelor nu pot fi acomodate.
In cazul in care la prezentarea Turistului la receptie, varsta copilului din rezervare difera de varsta copilului din certificatul de nastere, Turistul se obliga la a plati diferenta de tarif la receptia hotelului.
CAZARE
Hotelul se obliga a ii indeplini Turistului toate serviciile achizitionate in rezervare.
Turistul isi asuma ca nu va distruge bunurile Hotelului.
Turistul isi asuma ca anumite servicii nu sunt incluse in pachetul achizitionat de el, si va trebui sa achite un cost suplimentar ca sa beneficieze de acel serviciu.
In cazul distrugerii de bunuri ale hotelului in timpul sederii Turistuluii, acesta isi asuma ca va plati pagube materiale catre Hotel. In cazul in care Turistul refuza achitarea pagubelor, acesta accepta ca vor fi contacte autoritatile pentru rezolvarea daunei.
Check-out:
Ora de check-out: 12:00;
– Check out intre orele 13:00 – 15:00 – 30% din tariful noptii urmatoare,
– Check out intre orele 15:00 – 18:00 – 50% din tariful contractual (fara mese incluse) al noptii urmatoare,
– Check out dupa ora 18:00 – 100% din tariful contractual (fara mese incluse) al noptii urmatoare;
Turistul isi asuma ca va elibera camera inainte sau la ora de check-out.
La check-out Turistul se obliga a plati soldul restant de plata.
In cazul in care Turistul efectuaza check-out fara a plati soldul restant de plata, acesta accepta ca vor fi contactate autoritatile pentru rezolvarea daunei.
In cazul in care Turistul doreste sa elibereze camera inainte de data de check-out, acesta accepta ca nu poate fi rambursat, despagubit sau beneficia de alte servicii in schimbul noptilor de cazare la care renunta.
– 1 copil 0- 2.99 beneficiaza de mic dejun gratuit daca cei doi parinti sunt platitori de mic dejun;
– 1 copil 3-11.99 ani are reducere 10% din tariful pentru adulti al micului dejun daca cei doi parinti sunt platitori de mic dejun.
Capacitate maxima in Apartament (Suprafața de 45 mp):
– În apartament se accepta maxim 3 adulti si 1 copil 0 <11.99 ani. Al 3-lea adult achita suplimentul de cazare sau 2 adulti si 2 copii 0 <11.99 ani (copii dorm in paturile existente , al 2 lea copil plateste supliment cazare);
– 1 copil 0- 2.99 beneficiaza de mic dejun gratuit daca cei doi parinti sunt platitori de mic dejun
– 1 copil 3- 11.99 ani are reducere 10% din pretul pe zi pentru micul dejun daca cei doi parinti sunt platitori de mic dejun
– peste12 ani este considerat adult si plateste integral serviciile suplimentare de cazare si masa
– Majorarea pretului este posibila si ca o consecinta a modificarii conditiile politico-economice actuale, evolutiei cursului valutar Euro-Leu si a influentei pe care acest indice o are asupra preturilor pentru materii primire, utilitati si servicii conexe. Rezervarile achitate integral in avans nu vor intra sub influenta acestei clauze. Majorarea tarifelor se va aplica pentru diferenta de plata, in cazul rezervarilor garantate doar cu un avans mai mic decat valoare integrala a sejurului. Majorarea taxelor si impozitelor (T.V.A., taxa hoteliera, etc.) sau introducerea unor noi taxe si impozite va avea drept efect modificarea atat a tarifelor cat si a rezervarilor deja confirmate.
– Unitatea de cazare este raspunzatoare pentru buna executare a pachetelor de servicii rezervate, exceptand urmatoarele cazuri : cand neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin contract se datoreaza turistului sau cand neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unor cauze de forta majora sau a unor imprejurari pe care nici unitatea de cazare, nici prestatorii de servicii colaboratori nu le puteau evita sau prevedea;
– In cazul in care o parte semnificativa din pachetul de servicii rezervat nu poate fi executata asa cum a fost prevazut in confirmarea rezervarii unitatea de cazare ofera fara costuri suplimentare pentru turist servicii alternative corespunzatoare pentru continuarea derularii pachetului, pe cat posibil echivalente sau de mai buna calitate decat cele specificate in confirmarea rezervarii, Turistul poate respinge serviciile alternative oferite numai in cazul in care acestea au o calitate mai scazuta decat cele specificate in prezentul contract.
Hotelul se obliga a ii indeplini Turistului toate conditiile de masa mentionate in rezervarea facuta de Turist. In cazul in care Hotelul nu isi poate indeplini serviciile de masa acesta se obliga la oferirea acelorasi conditii de masa la alta unitate hoteliera.
Turistul isi asuma ca nu poate primi alte servicii de masa suplimentare decat cele achizionate.
Turistul isi asuma faptul ca Micul dejun se serveste doar in inauntrul incintei Restaurantului Hotelului /terasa restaurantului si nu poate pleca cu mancare/bauturi in afara acelei incinte.
Turistul se obliga la a respecta programul de masa si ordinea meselor, si in cazul in care lipseste din motive personale la o masa, acesta nu poate fii compensat sau despagubit.
Hotelul poate schimba programul de masa fara a notifica Turistull in prealabil.
Dacă ne contactaţi prin e-mail, fax sau prin intermediul site-urilor, ne rezervăm dreptul ca datele care vă vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct.
Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţii despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.
Vă informăm că Lemoncliff NU deține camere adaptate nevoilor persoanelor cu dizabilități.
Vă informăm că Lemoncliff NU deține camere adaptate nevoilor persoanelor cu dizabilități.